THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, March 30, 2011

salah ke aku????

pagi tadi kan ade program tengok trek so aku and tasya pergi la at checkpoint then tasya cakap yang dye ade minat sorang mamat nieh nme dye nazmi dak pbsm gak. so aku cakap ar aku ske member dye nme haris....
lepas abis duty at checkpoint kteorang balik at sekolah dgr taklimat sir asrul. and tetibe jer nazmi tu dok sebelah aku, then dye tegur aku. aku x layan ar coz takot tasya marah. atu dye cakap aku sombong! ish aku paling benci kalau orang cakap aku macam  tu.... so aku layan dye gitu2 jelah... yang haris lak gi gadoh2 ngan nazmi pasal aku... hehehe time tu appy ar gak but bile aku panggil tanya an dye x pandang aku langsung, dye wat bodo jer....
first aku pikir dye penat ke ape..... tapi bile aku masuk kelas dye langsung x nak pandang aku... so aku cakap la at aliya pasal tadi..... then aliya try pujuk la tasya... and part yang paling aku terkejut tasya cakap dye jeles ngan aku and padan mke at haris coz kne baling botol dettol ngan sir asrul. OMG seriusly aku an da cakap aku x ske nazmi asal dye jeles lak.... tasya plizz la aku x kan buat macam tu at mmbe aku..... x kan pasal laki kte gado kowt.

0 comments: