THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 25, 2011

hello reader.

sekarang nie bole dikatakan semua problem dalam hidup aku da settle la.

first = aku, aliya n addy.. 
ptg semalam aku jumpa dia, 
aku cakap la semua bende nie tak kene mengene dengan aliya kenapa kaw nak mara dye.
then minah tu lari hek hek lawak btol la
ape2 pun last-last dia dipaksa mintak maaf walaupun x ikhlas : p

second= fara, and smue member aku.
semalam baru la keluar dari  mulut dila bahawa semua kawan2 (sekarang da x) kiteorang terlibat dalam kes msg untuk menjatuhkan! hurmm
 x sangke btol.

third= aku and apek
aku happy and dye happy

fourth= aku dan cermin mata
mak aku tak mara but aku dipaksa mintak cermin mata baru dekat ayah aku yang kedekut itu

fifth= aku ngan zul.
hurm yang nie tak settle lagi.
still gado..
pape ye la.

rsenye 2 je la problem yang pernah menganggu ketenangan hidup aku. bye!

0 comments: