THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, July 20, 2011

enough..

hye reader...
aku da tak boleh tahan...
aku da tak boleh sabar.
aku da try... jadi kawan yang sabar
but aku x bole.. kesabaran aku ade had
setiap bende yang dye buat menyakit kan aku...
mungkin korang akan fikir yang kenape la aku bodoh sangat sebab nak gadoh pasal lelaki
 but nie bukan pasal lelaki tu
 aku da benci lelaki tu..
percaye la...
tapi aku x sangke kawan yang aku kenal dari darjah 5 sanggup buat aku macamni
aku da maafkan kaw tapi kaw buat lagi
its okay, aku maaf kaw sekali lagi
but setiap hari kaw buat aku sakit
sampai bile aku nak maaf kan kaw?? 
aku ade hati.. ade perasaan..
fikir la pasal aku jugak... jangan pikir pasal diri sendiri jer ..
aku da x sanggup tengok drama depan mata aku sendiri
dengar semua cerite pasal kaw dengan dye..
seksa sangat..
so let it end now.

by rara

0 comments: