THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, August 27, 2011

vlongging?


hye readers..
kakak aq ade la rekemen aku tengok satu video nie..
title die typical local film\ drama scenes by matluthti90
and eww by inianuar hadi
first time aku tengok video nie.. 
aku kagum gile arh
dont know why but aku teringin jadi macam diorang
mungkin orang lain cakap bende nie buang mase jer
but to me.. diorang bagi pendapat diorang 
and they improve themself to become more confident right?
disebab kan aq nie jenis yang agak tak berconfident 
dengan diri sendiri.. i think i will try this method
tapi aku post la kan aq just simpan..
kalau aku betol2 confident dengan ape yang aq buat 
mungkin la kan aku taruk kat dalam you tube
so kalau readers tibe2 jumpe video aku(mungkin x kan berlaku)
bermakne gadis yang bernama nur farah 
sudah yakin dan berani dalam hidup :))
bye readers!! sayang korang
by rara

0 comments: