THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, November 5, 2011

tag??

 okay act aku x paham taw pasal tag2 so membe aku ade tag aku..
dye bagi la instruction la bagai.. so aku cube je taw kalau salah jangan mara :P

[ THE RULES ]

  • you must post this RULES .
  • each blogger must tell 11 things about themselves
  • answer the question the tagger  set for you .. then u also must create 11 new question  for the  people  you tagged to answer
  • must choose 11 people / blogger  to tag  and link them on the post
  • go to THEIR PAGE / BLOG and tell them that you have tagged HER / HIM
  • no stuff  in the tagging  section about " YOU ARE TAGGED IF YOU READ THIS ENTRY " you legilimately ( a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONENSTLY ) have tagged 11 people / blogger
okay.. about my self..
  • name aku Nur Farah 
  • date of birth 28 mei 1996 (ingat taw!!)
  • fanatic in everything about korean termasuk la their food!
  • love eveything that CUTE!
  • hate insect! absolutely COCKROACH (noooo)
  • single.. but my heart is taken la :P
  • food? x suke ice cream kecuali tutti
  • sayang kawan yg sayang aku (memang la!)
  • music is my life!
  • kalau x bukak facebook kene nyanyi lagu rindu setengah mati sambil nangis2
  • suka photoshoot! 
aku da cite pasal diri aku.. now ini masa nyer untuk memberi soalan hehe
 
soalan yang ditanye oleh membe aku nieh..  ALIYA NATASYA

1. first love kau siapa? HEHE
2. pernah jatuh tangga macam nangka busuk?
3. pernah rasa nak cium aku tak? err -.-
4. kau rasa kau hot?
5. suka kawan dengan aku tak?
6. kau pernah benci aku tak? JUJUR!
7. layan lagu jiwang karat? HAHAHA
8. suka kutuk orang?
9. sayang aku tak? LOL
10. suka belajar? ( aku tak percaya )
11. saat manis korang bersama si dia, ecehh :P
 
jawapan aku yang jujor da ikhlas nie..
  1. adoi first love aku N***UL (x kan x taw kot?)
  2. entah la rase mcm belum lagi jer
  3. tak. nape kaw nak ke?
  4. hahaha selalu.. kaw x perasan ke?
  5. suke la.. tapi penat la gak LOL
  6. sori to says la beb.. pernah dowh tp 2 dulu
  7. mesti la :P
  8. ikut mood , bole plak kan
  9. jangan la tanye malu i.. mesti la 5 years beb!
  10. hehe ade la skit..
  11. hurm time dye kejar aku sbb malu LOL, lawak kowt
nape soalan kaw susah dari soalan PMR nieh! ish mara i
now my turn! aku kasi lagi susah dari SPM taw.. jangan nangis :P
  1. sayang aku x?
  2. barang ape kalau korang tengok mesti nak beli punyer la..
  3. hati korang taken by who?
  4. mane lagi korang sayang bestfriend ke boyfriend/girlfriend
  5. pernah nak bunuh diri? 
  6. accident ape paling memalukan dalam hidup korang?
  7. impian korang nak jadi ape?
  8. pernah x mimpi mamat korang paling suke? mimpi ape?
  9. ape barang korang paling sayang?
  10. sekarang korang benci spe?
  11. penah perasan x yang korang nie sebernarnye perasan?

0 comments: